en saknadag

Idag har det varit så himla grått ute, då är det tur att man har fina klasskamrater.
Skönt lunchflams och "Grease-moves" nedför trappan.
De två föreläsningarna vi hade idag var rätt värdelösa också,
men jag gillar att vara i skolan så det är okej. Ylva och jag dröjde oss kvar till halv5. :)

Jag saknar så många.
Framför allt mamma och pappa.
Och mina små Cali-boys. Och Daniela och Kathi.
Jag saknar egentligen hela Kalifornien-crewet. Och solen.

MEN; i juni (9:onde tror jag) åker jag till Barcelona (och sol) med Ylva, Ebba och Frida.
Älskade tjejer, kommer bli så himla kul. Känner att jag behöver komma bort lite.
Från Göteborg... det trodde jag nog aldrig att jag skulle känna?
Jag har en väldigt rastlös sida som aldrig verkar försvinna, men det är väl på nåt sätt
en del av min motivation att hela tiden ta mig framåt.
Bara det inte går till överdrift, man måste kunna vara nöjd också.

Fredag = Date night.
Snart blir det middag ute och kanske bio.

L


Kommentarer
Postat av: anna

anna har en sakna linnea dag.

2012-07-03 @ 00:14:28
URL: http://ofcourseyoudid.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0