hejhallå

Här sitter jag och myser i min rosa hoodie.
Har haft handledning i skolan idag, vår handledare Sabina hade bara småsaker
att kommentera - det känns bra! Ska nog få klart skiten till på onsdag.
Då ska vi redovisa vårt projekt i kavaj och knut och rött läppstift.
Nejdå.
(Men jag vill!)

Gick 20 minuter på bandet (för att mjuka upp mina stela träningsvärkande muskler) och var sedan på BodyBalance idag. Var så skönt. Älskar BodyBalance. Denna veckan har jag tränat måndag, tisdag, onsdag. Ska även träna imorgonbitti och på fredag. Är så kul! Tacktacktack för SATS-kortet pappa och mamma. :)
Känns så skönt att äntligen komma igång. Nu måste jag hålla i det här så jag blir nice 'n fit.

Imorgon fyller jag 23 :D
Alla säger att det låter så gammalt, att jag blir gammal.
Utom Joakim i projektgruppen som envisas med att jag fyller 19.
Jag skulle inte vilja fylla 19 igen för allt i världen, nooo way.
Jag är glad att jag blir äldre, har ingenting emot det.
Är ju ingenting vi kan göra någonting åt så det är bara att go with it.
Jag ser ju inte en dag äldre ut än, ja, 19. Enligt många.
Klyschigt, men åldern är bara en siffra.
Spelar väl ingen roll hur gammal man är, det är väl hur man för sig och vad
man gör med sin tid som räknas?

Nu kom Marie och vi ska se på The Hills! Yaaay

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0