hej hej bloggen



Här sitter jag och chillar i Maries pannband lyssnandes på Plura.
Måndag igen! Har haft en lång, bra dag i skolan.
Morgondagen blir längre, föreläsningar 10-12 och 13-15.
Klockan 15 ska vi se på Fucking Åmål med utvecklingspsykologiska glasögon.
Hur längesen var det inte man såg den?
Såg den senast med mamma i högstadiet typ.
Lätt att det blir snask och cola till filmen.
Det blir exakt som på bio!
Jag älskar skolan.

Vi är en fin liten grupp på fyra tjejer i klassen som passar bra ihop.
Kommer överens, skrattar åt samma saker osv.
Idag hade samtliga på sig brun tröja och svarta jeans.... :)))
10% av mig tycker att det är lite pinsamt.
90% av mig tycker att det är jättekul.

Nu ska jag kika lite i min "Lärande skola bildning"-bok.
Skön kluns på nätta 600 sidor.

hejhej

L

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, lärande skola bilning har vi med. favvoboken det <3

2012-01-30 @ 21:34:29
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0