TGIF

Thank God it's friday

Jahapp, så var ytterligare en skolvecka förbi.
Det går så fort!
Har haft både ångest -och ahaupplevelser... Ena dagen ligger jag i fosterställning och gråter av prestationsångest och nästa dag skrattar jag så jag ramlar av stolen. Känns skönt med helg i alla fall. Ska försöka få lite läst imorgon, samt städa och diska. Vid 16 ska jag möta Anna för lite mat/fika innan hon flyger tillbaka till London och innan jag drar mig hemåt för att göra mig i ordning för maskeradbal :D
Frida kommer hit, vi ska piffa oss lite och sen dra dit tillsammans.
Hållplats Östra Sjukhuset. Kollde upp det på en karta. Där har jag aldrig varit förut.
Go eeeeaaast
Festen är i ett kollektiv, fast i ett HUS. Kommer bli skitkul.



Om en stund ska jag hem till Sanna, nachos och På Spåret misstänker jag att det blir.
Har köpt en flaska merlot som såg spännande ut också ;) Så den ska jag prova.

Calle är här på fika så ska ägna mig lite åt honom nu. Trevlig helg!

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0