<3 <3 <3

14:e februari. När det är sånna här "högtider" eller datum så tänker jag alltid på vad jag gjort för ett år sedan.
Tja, det såg väl ut ungefär såhär:



Och såhär:


Men nu idag har jag varit på biblioteket hela dagen. Älskar det här biblioteket, är så himla fint.
Ebba och Ylva har sällskapat och vi tog en skön 2-timmarslunch då vi pratade om andra saker än plugg. Fina tjejer. Har ingenting emot att spendera denna hjärtans dag med dem.
Sitter fortfarande i biblioteket faktiskt. Det är några tappra själar kvar, men dem ska väl snart hem och fira/hata alla hjärtans dag dem med. Marie slutar 7, så snart får jag gå jag med.

Jag hatar inte alla hjärtans dag, som 90% av personerna i min ålder verkar göra.
Men jag gillar ju allting som ger en anledning att "fira" eller mysa till det lite extra.
Man blir lätt lite smådepp i februari. Våren känns så långt bort. (Speciellt när snöoväder bestämde sig för att komma nu. Det var så dags.)
SÅ;
ikväll blir det sushi och Inglorious Basterds i pjamas tillsammans med Marie.
HELT okej :)

Puss på er alla, jag tycker om er. Ät nåt gott <3

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0