dålig start på fredagen

Idag vaknade jag upp ur en mardröm. Ni vet den hundradelen man seglar mellan dröm och verklighet och man ser sakerna i mardrömmen, fast i sitt rum. Har sovit så konstigt på senaste tiden. Drömt en massa, vaknat upp flera gånger mitt i natten, haft problem med att somna. Jag hoppas att den perioden går över snart, jag blir galen.

När jag vaknade var klockan tre minuter i sju, klockan var ställd på 7. Jag slapp vakna till alarmet i alla fall, men hade helt klart föredragit det. Nu ska jag borsta tänderna och gå ner till huset och gosa med Charlie. Hoppas dagen fortsätter bättre än den startade. Usch, känner det i hela kroppen. Vill bara krypa ner under täcket igen och ge det ett andra försök, vill inte starta dagen såhär. Men jag har ju inte direkt så mycket val.

Trevlig helg allihopa,

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0