stolt mor

Ja, jag känner mig som en sådan. Varför? Jo, Calle kom in på journalistprogrammet! Jag är näst intill euforisk! Jag har tänkt på dig och hur duktig du är hela dagen, Callekillen :) Önskar jag var hos dig nu och kunde katta dig och laga dig fyllda paprikor. Och sätta på en katastroffilm med chips och dip som tilltugg. För det förtjänar du. Duktiga killen! Nu ska det bli en journalist av dig. Det är ju helt perfekt. Är så stolt över dig. <3
Hoppas du inte tyckte det var jobbigt att jag skrev ett helt inlägg i din ära.
Haha. Fast jag tycker alla ska få veta hur otroligt bra du är.
Nu ska jag fira med att lyssna på Bob Dylan. Puss.


L



Kommentarer
Postat av: Calle

Vad fin du är :) Tack så mycket. Det känns himla skönt att ha fått en plan för vad man ska göra framöver. Paprikorna kan gott vänta tills du kommer hit. Vad är väl en fylld paprika utan dig. Pusspuss!

2010-12-11 @ 04:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0