Havets sus och fiskmåsarnas skrik

Lilla fröken N, som just nu sover i föräldrarnas sovrum gillar att lyssna på ett förinspelat band med dessa ljud. Så det är det jag får lyssna på också eftersom baby call:en är på här nere. A sover också. Zach, hunden, sover också och Kate är hos läkaren. Det är bara jag här som är vaken och det är så tyst. Flickornas favorit-DVD var på - "Calm baby". Vattenfall och saker som snurrar och glittrar och så fin bakgrundsmusik. Dom blir helt lugna av det! Kvinnan som gjode denna filmen är tydligen miljonär nu, jag förstår varför...Hur som helst, den var på och jag försökte att gå från att stänga av dvd:n till att få på tv:n och boxen. Det gick inte så bra, så jag stängde bara av tv:n i ren frustration.

Undrar om vi ska ut och övningsköra idag, me and Mike. Får se. Usch, är lite nervös för det. Han säger att det är jättelätt med automat, men jag har aldrig kört en så stor bil! Ja ja, vi får se :) Jag återkommer med en rapport om hur det gick i alla fall!

L

Kommentarer
Postat av: C

det är ju jätte kul att köra stora bilar, men automat är tråkigt. Man behöver ju inte göra något?! :/ Låter dom du har det toppen därborta iaf, miss ya :)

2010-09-01 @ 09:29:31
URL: http://cajzlo.blogg.se/
Postat av: Terjevanja

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-25 @ 07:53:29
URL: http://terjevanja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0