Jag älskar ju snö?

Men nu är jag så fruktansvärt trött på den. I inlägget under skrev jag att jag trodde det började gå mot varmare väder, men oj så fel jag hade. När jag vaknade imorse var det världens snöoväder, det var helt vitt i luften. Men jag kan absolut inte påverka vädret så det är ingen idé att klaga. Jag får helt enkelt göra det bästa av det (sitta inne hela dagen).

Igår såg Jennifer och jag på På smällen. Nedladdad, Pontus, hih. Anna dök upp vid halv 9 och hade köpt med sig chokladglass. Nu har jag ätit upp allt som blev kvar och känner mig lite skyldig. Det skulle bli vår efterrätt imorgon efter tacosen, mmm. Men jag får väl köpa en ny bara. Känner mig fortfarande lite skyldig dock.

Idag har jag knappt några planer alls. Ska plocka ner tvätt, hänga upp tvätt och sätta igång maskin nr2 idag. Sedan ska jag se LOST och laga mat. Idag får det bli fiskbullar i hummersås och potatis. Spännande dag, va?



Kommentarer
Postat av: T

jag är sjukt avundsjuk.

2009-02-19 @ 15:28:53
URL: http://sittingwaitingwishing.blogg.se/
Postat av: pontus

Jag längtar också efter våren. Efter att få bära mina mockaskor och en tunn jacka utan att behöva frysa. Då, men förstå då, kanske jag börjar uppskatta livet lite mer än vad jag gör för tillfället :)

2009-02-19 @ 16:38:40
Postat av: Calle

Jag hoppas nog snön blir kvar ända till träden blir gröna ungefär. Sånt där mittemellanvarmtochallt-väder har jag inte mycket för. Då blir jag så lätt förkyld.

2009-02-19 @ 18:12:32
Postat av: pontus

du är ju konstant förkyld så vad gör det för skillnad?

2009-02-19 @ 19:46:30
Postat av: Calle

Jag är inte alls konstant förkyld. Innan vi drog på rip it up var jag frisk som en nötkärna.

2009-02-20 @ 01:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0